پایگاه بسیج امیرالمومنین (علیه السلام)

پایگاه بسیج امیرالمومنین (علیه السلام)

پایگاه بسیج امیرالمومنین (علیه السلام)

پایگاه بسیج امیرالمومنین (علیه السلام)

پایگاه بسیج امیرالمومنین (علیه السلام)
حوزه بسیج امام موسی کاظم (علیه السلام)
ناحیه بسیج امام رضا (علیه السلام)

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

رهبر معظم انقلاب در دیدار کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران فرمودند:"مذاکره با آمریکا ممنوع است به خاطر ضررهای بی‌شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد."

در این نوشتار قصد داریم به اختصار پیرامون دلایل ممنوعیت مذاکره با آمریکا و ضررهایی که این ارتباط دارد و منفعتی که ندارد، توضیحاتی ارائه دهیم.

1-   مذاکره با آمریکا پیرامون حقوق ملی و همچنین مسائل منطقه ناخودآگاه پیش فرضی را تایید می کند که آن چیزی نیست جزکد خدایی و ریاست آمریکا بر جهان. این در حالی است که اسلام قدرت و عزت را نه در ثروت و اقتصاد و نه در تجهیزات و ادوات نظامی بلکه در نحوه ارتباط گیری با محور قدرت عالم یعنی خدای متعال معرفی نموده است. بنابراین قبول کردن ابر قدرتی و ریاست آمریکا بر جهان اولین ضرر مذاکره با این شیطان بزرگ است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۴ ، ۲۲:۵۲
پایگاه بسیج امیرالمومنین (علیه السلام)

چه کرد با دل ها او که به قول شاهرخ با یک عبا و عصا دنیا را به هم ریخت؟ این همه عزت که شوکت ابر قدرتان را به خاک مالید سرچشمه از کجا داشت؟ 

چه بسیارند لغزیدگانی که با آغاز سفر در مسیر انقلاب، راه حق را یافتند و به خدا رسیدند و چه بسیارند خود مومن پندارهایی که به دلیل نفسانیت ها از شاه راه انقلاب باز مادند و به سقوط در قهقرا مجازات شدند.

و شاهرخ، این حر به تمام معنی انقلاب یکی از کسانی از که از قعر چاه ضلالت به برکت عشق به امام (ره) به جایی رسید که دیدن مقام رفیع آن کلاه از سر آدمی می اندازدشاهرخ ضرغام، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، به قشری از طبقات اجتماعی تعلق داشت که در ادبیات عمومی، از آنان با عنوان «لات و لوت» و «چاله میدونی» یاد می شود. زندگی او تا سال 1356، به جز قهرمانی و نایب قهرمانی کشتی در تهران و کشور، نقطه ی روشن و قابل افتخاری نداشت اما پس از آشنایی با نهضت امام خمینی، شاهرخ ضرغام دچار تحول روحی عمیقی شد و به جمع فداییان «حضرت روح الله» پیوست. شاهرخِ بزن بهادر و داش غلوم، مبدل شد به سربازی جان برکف در میان خیل عظیم سربازانِ انقلاب اسلامی. وی با آغاز جنگ تحمیلی، داوطلبانه در خوزستان حاضر شد و اقدام به تشکیل یک دار و دسته ی کوچک چریکی نمود که شبانه به اردوگاه های ارتش بعث حمله می بردند و خسارات دردناکی به آنان وارد می ساختند. او سرانجام به همراه گروهش، به «فدائیان اسلام» پیوست و تا زمان شهادت، یکی از چهره های شاخص این گروه بود.

قسمتی از خاطرات اطرافیان این شهید مفقودالاثر را می توانید از اینجا زیر دانلود نمایید.

اصل کتاب را از اینجا دانلود کنید.

فیلم این شهید بزرگوار را از اینجا ببینید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۵:۵۷
پایگاه بسیج امیرالمومنین (علیه السلام)

تفویض خلافت توسط مامون عباسی به امام هشتم تیشه به ریشه ی اسلام ناب بود. همه ی هدف مامون از تفویض خلافت به امام این بود که ضمن ولی عهد شدن خودش و سپس به شهادت رساندن پنهانی امام، خلافتی مشروع و بی حرف و حدیث بدست آورده و امام و ولی مشروع شیعیان شود. اما مامون های زمان همواره از مکر الهی غافلند. وقتی مامون دید که امام به هیچ وجه خلافت را قبول نمی کند، ولایت عهدی را به زور و تهدید شمشیر به امام تحمیل کرد تا لااقل بتواند مشروعیتی ناچیز برای حکومت خود به وجود آورد و از قیام های مداوم شیعیان جلوگیری بعمل آورد، غافل از آنکه امام با آن علم لدنی و بصیرت الهی خود می تواند همه تهدیدها را تبدیل به فرصت نماید. امام هشتم، پس از نشستن بر جایگاه ولایت عهدی اولا فشار روز افزون حکومت عباسیان بر شیعیان را کاهش داد و در ثانی با قرار دادن عوامل خود بر پست های حساس، زمینه ی سستی پایه های حکومت عباسیان را فراهم آورد. در واقع امام رضا (علیه السلام) با این کار به شیعیان زکاوت در برخورد با دشمنان و تبدیل تهدیدها به فرصت را آموختند. مذاکرات هسته ای را می توان یکی از پیچیده ترین پیچ های تاریخی نظام دانست که طی آن دشمن انقلاب اسلامی طراحی دقیق و همه جانبه ای را برای بهره برداری سوء خود انجام داده است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۶
پایگاه بسیج امیرالمومنین (علیه السلام)

رزمایش گردان های بیت المقدس، ناحیه امام صادق(ع) و امام رضا (ع) روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۶ و ۱۷ مهرماه همزمان با دیگر شهرهای استان اصفهان در اردوگاه قدس علویجه برگزار شد. در این رزمایش ۲ روزه که با هدف اعلام بیعت با رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با شهدا برگزار شده بود، برنامه های فرهنگی، سیاسی و آموزشی مختلفی به اجرا درآمد. کلاس های آموزش پدافند غیرعامل، تامین جاده و ایست و بازرسی، سخنرانی بصیرتی، زیارت عاشورا و دعای عهد، دفاع از کوی و برزن، عملیت کمین و ضد کمین و انفجارات از جمله برنامه های این رزمایش ۲ روزه بود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۱
پایگاه بسیج امیرالمومنین (علیه السلام)

فعالیت اردوگاه سازندگی مهاجران 94 طی 5 دوره‌ی 4 روزه از سه شنبه تا جمعه‌ی هر هفته از 13 مرداد آغاز و تا 13 شهریور ادامه داشت.






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۶
پایگاه بسیج امیرالمومنین (علیه السلام)